Družina se pomalu vzpamatovává ze smrti souputníka a vydává se do hlubin Hrakhamaru. Jejich kroky jsou opatrné. Postupně objevují celý komplex včetně jejich obyvatel. Díky Onyxovo schopnostem se jim daří ukrývat ve stínech až do chvíle, kdy se na scéně objeví prapodivný konstrukt. Poté se sled událostí trochu změní. Setkají se s Artušem Cimberem, který ochotně zodpoví jejich zvídavé dotazy a společně se pustí do čištění Hrakhamaru. Poté ukují klíče a mohou vstoupit do tajemné komnaty plné pokladů. A co bude dál? To ani skupina pořádně netuší.
0:00 začátek2:47 rekapitulace
4:07 vzhůru do Hrakhamaru
24:22 kovárna
35:14 neplecha ve „stáji“
43:28 nitro kovárny
52:36 kdo to je?
1:10:24 přestávka
1:15:30 Artuš Cimber
1:40:55 zpět do nitra kovárny
1:51:35 havěť musí pryč
2:35:20 pokladnice
3:00:16 výchova kobolda v praxi